2010-12-14

ATTAN ATTAN ATTAN


Och så har det varit tredje advent oxå!!! Brukar den här årstiden bara springa iväg på det här sättet? Hinner ju knappt vakna innan det är dax att gå och lägga sig igen... Jag hinner ju ingenting!! Den här julen kommer inte att bli bra, känner det i märg och ben!!!

Igår var jag hos Eija Karlsson, nagelterapeut, och fixade med mina naglar. Visserligen har det väl med årstiden att göra att naglarna spricker, frasar sig och går av på allt och ingenting. Men det gör ont när de går av så då är det skönt att kunna få hjälp... Och jag rekommenderar henne verkligen!! http://www.nagelfin.com/default.html

Eija Karlsson och Ulla Lantz


Jag är så nöjd! Dessa naglar är inte mina men de är minst lika fina - om inte finare... Min mobilkamera fungerar inte som den ska eller så är det att vi inte förstår oss på varandra! (För det kan ju inte vara så att jag är oteknisk eller?)



Idag är en dag då jag  bara vill vara tillsammans med min man. Har sovit som en stock i natt och är man van att vakna två-tre gånger per natt så är det ovant. Tycker inte om vakna till klockan! Finns ju inget som är så skönt på morgonen att vakna innan klockan, titta på den, vända ryggen till och somna om för att man kan... Och jag känner mig liiite snuvad på konfekten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar