2011-01-06

SHARM EL SHEIKH

Då har vi varit i Sharm El Sheikh en vecka. Åkte måndagen den 27/12 och kom hem den 3/1. Aldrig mer säger jag! Jag är ingen van resenär så det var klart att jag hade sett fram emot resan med blandade känslor! Men jag säger - åter igen- ALDRIG MER!!!

När man åker på en resa ska man ha diskuterat innan vilka förväntningar man har inför resan. Man ska inte resa med några man inte känner utan det ultimata är att antingen åka med familjen, nära vänner, ett annat par eller ensamma. ALDRIG tuta ihop folk som inte ens umgås...

Så skulle det bli någon mer resa - OM det nu skulle komma på tapeten - så vet jag vilkas som INTE skulle med OCH vilka som ska med. Det blir en resa med familjen eller med den man är tillsammans med. Aldrig mer tänker jag bli så förnedrad som jag kände mig på denna resa igen!!!





Vädret var i vart fall fint, förutom 1 dag och det kan man leva med. Likaså maten var bra fast lite allsidig. Och dottern var underbar - tack för att Du finns hjärtat! Utan Dig och våra mor-dotterstunder hade jag inte stått ut en sekund... Tur att det fanns vin i överflöd!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar